Digitalizace dokumentů. Naskenujeme Váš archiv. Vítáme Vás ve firmě bez šanonů!

 

Znáte to, kanceláře plné šanonů, v nichž se archivují účetní záznamy a doklady po dobu jejich skartačních lhůt.

Digitalizace dat. Několik cédéček či pevných disků namísto hory šanonů. Tak může už dnes vypadat firemní archiv s účetními doklady. 


Nechte si svoji firemní dokumentaci zpracovat u nás. Nabízíme digitalizaci Vašich dokumentů.
Zpracováváme faktury, smlouvy, objednávky, formuláře, dodací listy. Naskenujeme váš archiv.

 

Využijte své zaměstnance efektivněji!
1)Snížení chybovosti přepisu dat na minimum
2)Snížení nákladů na zpracování dokumentace
3)Vrácení, archivace nebo bezpečná skartace fyzických originálů dokumentů
4)Respektujeme všechny platné právní úpravy – zákon o ochraně osobních údajů, zákon o účetnictví, zákon o DPH, zákon o elektronickém podpisu či o archivnictví, spisové službě atd.

 

Výhody digitalizace účetních záznamů

1)úspora prostor pro archivaci dokumentů
2)lepší orientace a vyhledávání v dokladech starých i několik let
3)možnost vzdáleného přístupu k účetním dokladům
4)snadnější zamezení přístupu k dokladům nepovolaným osobám
5)minimální pravděpodobnost ztráty důležitých dokladů

 

Dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví v platném znění. Tento zákon řeší problematiku organizace, techniky a zajištění průkaznosti účetních záznamů. Dále zákon č. 97/1974 Sb., o archivnictví, ve znění pozdějších předpisů (tento zákon byl nahrazen zákonem č. 499/2004 Sb.) a zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, aj.